Købsinformation

Generelle oplysninger

24hshop.dk Danmark - Filial af 24 se Sverige AB (Ej besøgsadresse. For at kontakte 24shop.dk bedes du venligst sende en e-mail support@24hshop.dk) Landgreven 3, st. th 1301 København K Danmark CVR-nummer 33573359

Alle returneringer skal sendes til vores svenske adresse:
24.se Box 829 391 28 Kalmar SVERIGE

Du kan kontakte os på support@24hshop.dk. Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdagen.

24hshop.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-handelsfondens forbruger hotline.


Betaling:
På 24hshop.dk kan du betale med følgende kort: Dankort, VISA Mastercard. Din betaling er 100% sikker gennem DebiTech Payment Gateway, hvilket anses for at have den største sikkerhed, når det handler om bedrageri. Kortnumret bliver sent via en krypteret forbindelse direkte til banken.
Der tages ikke gebyr ved betaling på 24hshop.dk. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra 24hshop.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.


Køb:
Har du ikke fået en ordrebekræftelse inden for 24 timer, kontakt os venligst. På 24hshop.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.


Aftaler med 24hshop.dk indgås på dansk:
Når du handler på 24hshop.dk, gælder dansk rets almindelige købe regler og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb. Som forbruger er du beskyttet af den gældende lovgivning, dvs. Købeloven og Forbrugeraftaleloven.

Det er muligt, at se tidligere ordrer hvis du klikker på "Logg Inn". Sådan handler du hos os For at foretage et køb på 24hshop.dk skal du igennem 5 trin:
1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen. 2. Indtast dine personlige oplysninger 3. Vælg forsendelses/betalingsmåde 4. Godkend vores forretningsbetingelser 5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet Pris Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Fragtfrit ved køb over 1000kr.


Leveringstid:
Normal leveringstid er 2-4 arbejdsdage, men kan ved spidsbelatninger (jul, udsalg etc.) være 3-5 arbejdsdage efter modtagelsen af din ordre.


Levering:
Du kan desværre ikke hente din bestilling personligt i Kalmar, da alt bliver sendt med post. Vi leverer kun indenfor Danmark, Sverige og Norge. Vi kan ikke sende til Grønland og Færøerne.

Brevbestilning: som har en mindre vægt og værdi kan sendes med leverancemåde Brev. Bestillingen bliver sendt til din postkasse. Postpakke: Bestillinger, som har en værdi på over 1000 kr, eller hvis størrelsen kræver det, bliver sendt med Postpakke, Mypack Collect, og afhentning.

OBS! Email-advisering sker kun, når pakken bliver sent som Postpakke.
Fragtomkostninger er 49kr. Fragtfrit ved køb over 1000 kr.


Leveringsforsinkelse:
Hvis en leverance bliver forsinket vil du få besked. Som kunde har du altid ret at fortryde købet, når din leverance er blevet forsinket. Vi gør alt hvad vi kan for at fuldfølge din bestilling. Der kan findes tilfælde, som gør det umuligt at fuldfølge bestillingen, fx da vores leverandør ikke kan fuldfølge sin aftale mod os.


Transportrisiko:
Vi står for transportrisikoen, dvs risikoen for at produktet er gået i stykker eller forsvinder under transporten fra vores lager til dig. Du står for risikoen, hvis du sender en vare retur til os.


Varer der er i restordre:
Hvis en vare er i restordre, kan du se en dato for, hvornår den forventes at være tilbage på lager igen. Produktet er i så fald bestilt hos vores leverandør og på vej til vores lager. Du kan bestille varen, der så sendes til dig så snart den bliver indleveret hos os. Bemærk at du kun ser en foreløbig dato. Hvis din bestilling indeholder flere artikler, som er på lager, afsendes de til dig samme dag, og varen, som er i restordre, sendes fragtfrit senere, når den kommer på lager.


Fortrydelsesret:
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til support@24hshop.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Fortrydelse af en del af købet. Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Ved fortrydelse når det gælder brugte hygiejneartikler og kropsnære produkter såsom tandbørster, barbermaskiner og in-ear-høretelefoner og høreapparater, godkendes fortrydelsesretten ikke af hygiejniske årsager. Er produktet uanvendt, kan du derimod fortryde købet.

Returnering: Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Varens stand, når du sender den retur Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet: Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til: 24.se Box 829 391 28 Kalmar SVERIGE

Det er desværre ikke muligt, at aflevere varer på vores adresse. Vedlæg gerne en kopi at ordrebekræftelsen. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Fortrydelsesret i erhvervskøb Fortrydelsesretten på 30 dage gælder ikke erhverv.


Reklamationsret:
Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til: 24.se Box 829 391 28 Kalmar SVERIGE

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

OBS! Inden du returnerer en defekt/fejlleveret vare skal du kontakte kundeservice og vent på svar for at få reklamationen godkendt, da det nogle gange kan det være nok at vi sender reservedele. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.


Persondatapolitik:
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos 24hshop Danmark - Filial af 24 se Sverige AB og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Den dataansvarlige på 24hshop.dk er Oscar Johansson. Som registreret hos 24hshop Danmark - Filial af 24 se Sverige AB, har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: support@24hshop.dk.

Nyhedsbrevet er sendt to gange om måneden med tilbud for dem, der har tilmeldt sig. På www.24hshop.dk kan du tilmelde/Afmeld dig.


Logstatistik:
Logstatistik bruges på 24hshop.dk og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. På 24hshop.dk anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter.


Cookies:
En cookie er en lille datafil, som din webbrowser gemmer på din computer. Cookies bruges til at gøre besøget i vores webbutik så godt og effektivt som muligt, ligesom de bruges til at analysere besøgsstatistik. Via indstillingerne i din webbrowser kan du nemt selv slukke for lagring af cookies. Hvis du slukker for cookies vil det desværre indebære, at det ikke er muligt at afgive en bestilling på 24hshop.dk. 24hshop.dk giver ikke ud din personlige information til en tredje part. Hvis du vil have vores nyhedsbrev sender vi dig information og produkttilbud via e-post. Vi bruger Session Cookies på 24hshop.dk. For at slette cookies fra brugerens pc: Følgende sætning kan fx bruges: ”I Internet Explorer 5.x slettes cookies under menuen ’Funktioner’ -> ’Internetindstillinger’ -> ’Slet cookies’.”


Tvist, force majeure mm:
24hshop.dk kan ikke drages til ansvar for andet, end hvad der følger efter dansk lovgivning, medmindre andet følger af dansk rets ufravigelige regler.


Forbehold:
Har du fået forkert information har du som kunde ret at annullere din ordre, med henvisning til fortrydelsesretten.


Aldersgrænse:
Vi godkender ikke bestillinger fra personer under 18 år uden godkendelse fra en værge.


Manualer og Produkter:
Alle produkter har en dansk manual i fysisk eller digital form, når produktet kræver det. Skulle en produktmanual ikke være på dansk og produktet kræver det, står det tydeligt på produktsiden. Alle produkter kan bruges i Danmark, undtagelser står på produktets hjemmeside.


Klageadgang:
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte support@ 24hshop.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: Center for Klageløsning Nævnenes Hus Toldboden 2 8800 Viborg www.forbrug.dk Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr


Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 09.04.2019

Standardfortrydelsesformular - Eller du kan udskrive denne formular (Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) Til: 24.se Box 829 391 28 Kalmar SVERIGE

support@24hshop.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________
Modtaget den: __________________________
Forbrugerens navn: ____________________________________________________________________ Forbrugerens adresse: _________________________________________________________________ Forbrugerens underskrift: _________________________________________
Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)