Fortrydelse og reklamation

Kan man fortryde sit køb hvis man ikke synes om varen?

Du har altid 365 dages fortrydelsesret hvis du ikke er tilfreds.

Tænk på at produktet skal være i væsentligt uforandret stand, d.v.s. ikke ødelagt eller skadet, og i en sådan stand at det kan sælges til en ny kunde uden nedslag i prisen. Du må forsigtigt åbne og undersøge den. Fortrydelsesretten gælder ikke computer/tv-spil hvis plasten/forseglingen er brudt.

Fortrydelsesretten gælder ikke hygiejneartikler til krop, tandpleje, hårpleje samt hovedtelefoner i kategorien in-ear og bluetooth-headset, hvor emballage / forsegling er brudt.

Yderligere instruktioner om fremgangsmåden findes på retursedlen. Ved fortrydelse står du som kunde for returfragten. Kontakt dit nærmeste postkontor om priser for returneringen af dit produkt.

Tilbagebetaling sker i løbet af 5-15 dage efter at vi har modtaget og behandlet din returforsendelse. Udfyld retursedlen, som du sender sammen med varen. - Her finder du retursedlen

Fortrydelse

Brevretur sendes til: 24 se Sverige AB, Box 829, 391 28 Kalmar, Sweden Pakke retur sendes med levering til: 24 se Sverige AB, Torsåsgatan 22, 392 39 Kalmar, Sweden
OBS! Vi indsamler ikke pakker, der er sendt til afhentning

Reklamation

Skulle du få en defekt eller fejlleveret vare, kontakt os på kundeservice hurtigst muligt. Du har altid 2 års reklamationsret på vore produkter, helt ifølge købeloven. (3 måneder for opladelige batterier). For at garantien skal gælde skal ordrenummer kunne oplyses. Har du mulighed, må du gerne maile et foto af fejlen, da det gør processen hurtigere. Vi skal godkende reklamationen inden noget sendes tilbage til os.
OBS! Ved reklamation: Kontakt kundeservice via kontaktformularen og afvent svar, inden du sender noget tilbage.

Transportskader

Hvis du mærker at pakken eller indholdet er skadet ved modtagelsen må du kontakte os på kundeservice via kontaktformularen omgående, så hjælper vi dig med et erstatte din skadede forsendelse.

Forskel på garanti og reklamation?

Garantien omfatter funktionsfejl som opstår under produktets garantiperiode. Den gælder ikke hvis du som kunde har ombygget eller ændret produktets oprindelige funktion eller design.

Garantiperioden varierer fra produkt til produkt, men hos os er den altid mindst 6 måneder.

Har du nogen spørgsmål?

Kontakt os via formularen nedenfor, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.