Kundeservice



Kontaktinfo:
24hshop.dk
Toldbodgade 18, 5.
1253 København K
Danmark
CVR-nummer 33573359

Alle returneringer skal sendes til vores svenske adresse:
24hshop.dk
N.Långgatan 16
392 32 Kalmar
SVERIGE


Telefon support mandag - fredag 13.00 - 17.00
Tel: (+45) 70 22 27 88
Fax: +46 480 44 07 10
Kundeservice via email: support@24hshop.dk
Supporten kan snakke svensk og engelsk.

Eller kontakt os via dette formular her.



Vedlæg et afkast kort med tilbagevenden - Retursedel

Kan man fortryde sit køb hvis man ikke bryder sig om varen?

Du har altid 30 dages returret, hvis du ikke er tilfreds. Husk, at produktet skal være i sin oprindelige stand, dvs. ubrugt og hverken ødelagt eller beskadiget, og i en sådan tilstand, at det er muligt at sælge produktet til en ny kunde uden prisnedsættelse. Du må ikke anvende produktet, men det er selvfølgelig tilladt at åbne og undersøge det. Fortrydelsesretten gælder ikke for computer/tv-spil hvis plasten/forseglingen er brudt. Hvis du fortryder dit køb efter 5-6 uger er det stadig muligt at gøre brug af returretten; vi er ikke så nøjeregnende. "Hvis du er tilfreds, er vi tilfredse".

Hvad betyder de forskellige lagerstatusser, I har?
Almindelig lagerstatus er:

• På lager, sendes omgående = Varen er på lager hos os og sendes omgående efter gennemført køb.
• Kommer på lager (efterfulgt af en dato) = Produktet er bestilt hos vores leverandør og på vej til vores lager. Du kan bestille varen, der så sendes til dig så snart den bliver indleveret hos os. Bemærk at du kun ser en foreløbig dato.
Hvis din bestilling indeholder flere artikler, som er på lager, afsendes de til dig samme dag, og varen, som er i restordre, sendes fragtfrit senere, når den kommer på lager.
annulleres det restnoterede produkt.

• Ikke på lager, kan bestilles inden for 3 til 14 dage = Varen er udsolgt og bestilt fra vores leverandør; der kan dog ikke afgives forudbestilling. Varen kommer normalt på lager inden for 14 dage; indleveringsdatoen er dog ikke bekræftet, men kan blive ændret hvis varen er udsolgt hos leverandøren.
• Midlertidigt udsolgt, leveringsdato ukendt = Varen er udsolgt og kan ikke bestilles fra vores leverandør. Enten går der måneder, før varen kommer, eller også vil den udgå fra sortimentet.

• Udsolgt = Varen har været til salg som et tilbud, men er nu udsolgt. Varen kan dog snart komme på lager igen, men til en højere pris.


Hvad er fragtomkostningerne på min order?
Fragtomkostninger er 39kr. Det er fragtfrit ved køb over 1000kr. Du ser altid din totale fragtomkostning i kassen inden du bekræfter din order.

Hvordan kommer min order hjem til mig?
Vi bruger Posten som speditør. Pakken sendes uden omdeling, Det betyder at pakken altid bliver lagt til afhentning på posthuset, i postbutikken eller Døgnposten. Du får besked via brev, SMS eller e-mail om, hvor og hvornår du kan hente din pakke.

Hvilke forskellige betalingsmåder findes der?

-Betal med kort
Betal sikkert med dit Dancard, VISA, Eurocard/Mastercard. Din betaling er 100% sikker gennem DebiTech Payment Gateway, hvilket anses have den største sikkerhed når det handler om bedrageri. Kortnumret bliver sent via en kryptered tilslutning direkt til banken.

Har I problem at bestille med kortbetalning så kan det være en indstilning i din weblæser som skal ændres. I skal godkænne weblæseren at spare 3:e partens cookies. (Third part cookies)

Findes alle jeres produkter i lager for omgående leverance?
90 % af vores produkter findes i lager. Du ser altid på produkten hvis den findes i lager eller ikke. Skulle produktet være slut, kan du ikke lægge den i kundevognen. Man kan ikke bestille en produkt som er slut på lager, vi håndterer ikke restorder uden du bliver nødt til at vente med din bestilning til du ser at den findes i lager igen. Vores lager bliver opdateret i realtid.

Hvor lang er leveringstiden?
Normal leveringstid er 2-4 arbejdsdage, men kan under højsæsong være 3-5 arbejdsdage efter modtagende af din order.

Kan jeg bestille fra udlandet?
Man kan bestille fra udlandet, men det er ikke muligt at betale med udenlandske kontokort. Vi kan desværre ikke sende ordern udenfor Danmark, Sverige, Finland eller Norge.

Min order er ikke kommet, på trods af at det har gået 7 dage siden jeg bestilte?
Postmanden har glemt at lægge din avi i din brevkasse. Kontakte din nærmeste postkontor og hør hvis pakken findes der. Hvis ikke, kontakt kundeservice så hjælper vi dig omgående.

Tænk hvis produkten er i stykker når den leveres?>
Alle produkter kontrolleres inden de bliver sent af sted. På trods af det så kan det gå galt. Kontakt os så snart som muligt så løser vi problemet uden ventetid, da I som kunde er det vigtigeste vi har.

Reklamation
Vi kontrollerer altid at de produkter du har bestilt er fejlfri inden vi sender dem. På trods af det kan det gå galt og hvis det gør det er det vigtigt at vi kan løse det så smidigt som muligt for dig som kunde, da dette er vigtigt for os. Hvis du får en defekt produkt eller en fejllevered produkt, kontakt os på Kundeservice hurtigst muligt, så løser vi problemet omgående. Du har altid 3 års reklamationstid på vores produkter, enligt købeloven. (3 mån for opladningsbare batterier) For at garantin skal gælde skal ordernummer gives af kunden. Fyld i retursedeln som I sender sammen med produkten
--RETURSEDEL--

Kan jeg hente mine produkter på jeres lager i Kalmar?
Det er desværre ikke muligt at hente en order i Kalmar. Grunden er at det ikke er effektivt når det gælder omkostninger. Vi har valgt at ikke have dyre foretningslokaler og dyr interiør for at holde lave priser og kort leveringstid til dig kunde.

Vad findes der af forskellige patrontyper?
Originalpatroner - Produceres af originalproducent såsom HP, CANON, LEXMARK og EPSON m.m.

Miljøpatroner – Originalpatroner som bliver genbrugt for at reducere miljøødelæggelse af vores verden. Tomme originalpatroner i godt skik bliver rengjort og slidte dele bliver skiftet ud mod nye, derefter bliver de fyldt op med nyt blæk og genbrugt. Blækket opfylder samme kvalitetskrav som originalblæk og en miljøpatron indeholder lige så meget blæk som en ny originalpatron. Forskellen er priset, som bliver billigere for konsumenten end originalpatroner.

Kompatible patroner - Nylavet patron som ikke er lavet af originalproducenten, men som passer lige så godt til din printer som en originalpatron. Blækket opfylder samme kvalitetskrav som orignalblæk og en miljøpatron har samme mængde blæk som en ny patron. Forskellen er priset, som bliver billigere for konsumenten end originalpatroner.

Gælder printergarantin når en kompatibel patron er blevet brugt?
Ja, det gør den. Konkurrensverket prøvede sagen forår 2003. Producenterne Canon, HP og Lexmark hade forklaret for sine leverentører at printergarantin ikke skulle gælde hvis kunden hade brugt en kompatibel patron. Men når Konkurrensverket spurgte de forskellige firma sagde de at garantin gælder hvis en komptaibel patron er blevet brugt. (Konkurrensverket mål 251:2003).

Andre spørgsmål. Findes ikke dit spørgsmål med så kontakt kundeservice via e-post - support@24hshop.dk