Handelsbetingelser

24hshop.dk Danmark - Filial af 24 se Sverige AB (Ej besøgsadresse. For at kontakte 24shop.dk bedes du venligst sende en e-mail support@24hshop.dk) Landgreven 3, st. th 1301 København K Danmark CVR-nummer 33573359


Alle returneringer skal sendes til vores svenske adresse: Brevretur sendes til: 24 se Sverige AB, Box 829,91 28 Kalmar, Sweden Pakke retur sendes med levering til: 24 se Sverige AB, Torsåsgatan 22, 392 39 Kalmar, Sweden NB! Vi indsamler ikke pakker, der er sendt til afhentning


Du kan kontakte os via kontaktformularen, Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdagen.


24hshop.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-handelsfondens forbruger hotline.


Betaling:
Klarnas Checkout


Vi tilbyder gennem Klarna, muligheden for at betale din ordre 14 dage efter dit køb. I visse tilfælde kan betalingsfristen forlænges mod en ekstra afgift. Din faktura aktiveres og sendes til dig, via den mailadresse du har opgivet ved købet. Fakturaen sendes samtidig, som din bestilling sendes fra vores centrallager. Er din ordre sendt som dellevering, sendes en delfaktura til din email, via Klarna.


Når du vælger at betale med faktura, vil klarna lave en kreditvurdering. Laves en kreditvurdering, vil du blive informeret om dette samt modtage en kopi på kreditoplysningen, som sendes med brev eller på email. For betingelser for fakturabetaling, venligst klik på linket "betingelser" i kassen, efter du har valgt faktura som betalingsmetode.


Delbetaling
Du kan vælge at opdele din betaling mod en månedsafgift samt renteudgift. Venligst besøg Klarnas hjemmeside for detaljeret betingelser.


Bankkort
Ved køb på vores hjemmeside kan du anvende Visa, Visa/Dankort, Visa electron, Mastercard og Mastercard debit. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes fra os. Vi tager ikke kortgebyrer.


For mere information om Klarna Konto inkl. generelle betingelser og standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger, klik her.


Betaling sker altid til Klarna. Du kan finde mere information om Klarna på deres hjemmeside. Her kan du finde deres brugervilkår. Anvendelse af disse oplysninger vil blive behandlet i overensstemmelse med den gældende databeskyttelseslovgivning og Klarnas politik til beskyttelse af personlige oplysninger. Køb:Har du ikke fået en ordrebekræftelse inden for 24 timer, kontakt os venligst. På 24hshop.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.


Aftaler med 24hshop.dk indgås på dansk:
Når du handler på 24hshop.dk, gælder dansk rets almindelige købe regler og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb. Som forbruger er du beskyttet af den gældende lovgivning, dvs. Købeloven og Forbrugeraftaleloven.


Det er muligt, at se tidligere ordrer hvis du klikker på "Logg Inn". Sådan handler du hos os For at foretage et køb på 24hshop.dk skal du igennem 5 trin: 1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen. 2. Indtast dine personlige oplysninger 3. Vælg forsendelses/betalingsmåde 4. Godkend vores forretningsbetingelser 5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet Pris Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Fragtfrit ved køb over 1000kr.


Leveringstid:
Normal leveringstid er 2-3 arbejdsdage, men kan ved spidsbelatninger (jul, udsalg etc.) være 3-5 arbejdsdage efter modtagelsen af din ordre.


Levering:
Du kan desværre ikke hente din bestilling personligt i Kalmar, da alt bliver sendt med post. Vi leverer kun indenfor Danmark, Sverige og Norge. Vi kan ikke sende til Grønland og Færøerne.


Vi sender din pakke til en af brings mange ombud, i nærheden af dig. Fragtomkostninger er 49kr. Fragtfrit ved køb over 1000 kr.


Leveringsforsinkelse:
Hvis en leverance bliver forsinket vil du få besked. Som kunde har du altid ret at fortryde købet, når din leverance er blevet forsinket. Vi gør alt hvad vi kan for at fuldfølge din bestilling.


Transportrisiko:
Vi står for transportrisikoen, dvs risikoen for at produktet er gået i stykker eller forsvinder under transporten fra vores lager til dig. Du står for risikoen, hvis du sender en vare retur til os.


Ikke afhentede pakker
Pakker der ikke afhentes inden for 14 dage fra pakkeshopen sendes automatisk retur til 24hshop.dk At lade pakken være uafhentet retur betragtes IKKE som en fortrydelse af købet, førend kunden har kontaktet 24hshop.dk pr. mail. I tilfælde af fortrydelse af købet afholdes udgifter til returnering af uafhentede pakker af kunden (fragtsats fra 50-300 kr . Ønsker du varen fremsendt på ny koster det gældende fragtsats.


- For ikke-afhentet pakker med en værdi under kr 150, vil vi trække kr 50 fra din refusion. - For ikke-afhentet pakker med en værdi på 150-700 kr trækker vi 100 kr fra din refusion. - For ikke-afhentet pakker med en værdi fra 700 kr trækker vi 300kr fra din refusion.


Varer der er i restordre:
Hvis en vare er i restordre, kan du se en dato for, hvornår den forventes at være tilbage på lager igen. Produktet er i så fald bestilt hos vores leverandør og på vej til vores lager. Du kan bestille varen, der så sendes til dig så snart den bliver indleveret hos os. Bemærk at du kun ser en foreløbig dato. Hvis din bestilling indeholder flere artikler, som er på lager, afsendes de til dig samme dag, og varen, som er i restordre, sendes fragtfrit senere, når den kommer på lager.


Fortrydelsesret:
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.


Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan kontakt os via formular eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.


Fortrydelse af en del af købet. Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.


Ved firma bestillinger har vi ikke fortrydelsesret, da vi bestiller produkterne specielt hjem til den spesifikke ordre.


Ingen fortrydelsesret

Ved firma bestillinger har vi ikke fortrydelsesret, da vi bestiller produkterne specielt hjem til den spesifikke ordre.
Disse aftaler kan ikke fortrydes:


Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt plomberingen på, Levering af digitalt indhold, f.eks. computerprogrammer, apps, spil, musik, film mv., som ikke leveres fysisk på f.eks. CD eller DVD, hvis du forinden har accepteret at udførelsen sættes i gang og at din fortrydelsesret dermed mistes.


Returnering:
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Varens stand, når du sender den retur Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. - Her finder du retursedlen


Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.


Brevretur sendes til: 24 se Sverige AB, Box 829, 391 28 Kalmar, Sweden
Pakke retur sendes med levering til: 24 se Sverige AB, Torsåsgatan 22, 392 39 Kalmar, Sweden
NB! Vi indsamler ikke pakker, der er sendt til afhentning


Det er desværre ikke muligt, at aflevere varer på vores adresse. Vedlæg gerne en kopi at ordrebekræftelsen. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Fortrydelsesret i erhvervskøb Fortrydelsesretten på 30 dage gælder ikke erhverv.


Reklamationsret:
Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.


OBS! Inden du returnerer en defekt/fejlleveret vare bedes du kontakte kundeservice og vente på svar for at få reklamationen godkendt, da det nogle gange kan det være nok at vi sender reservedele. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.


Persondatapolitik:
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.


Personoplysningerne registreres hos 24hshop Danmark - Filial af 24 se Sverige AB og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Den dataansvarlige på 24hshop.dk er 24hshop Danmark - Filial af 24 se Sverige AB. Som registreret hos 24hshop Danmark - Filial af 24 se Sverige AB, har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: support@24hshop.dk


Nyhedsbrevet er sendt to gange om måneden med tilbud for dem, der har tilmeldt sig. På www.24hshop.dk kan du tilmelde/Afmeld dig.


Logstatistik:
Logstatistik bruges på 24hshop.dk og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. På 24hshop.dk anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter.


Cookies:
En cookie er en lille datafil, som din webbrowser gemmer på din computer. Cookies bruges til at gøre besøget i vores webbutik så godt og effektivt som muligt, ligesom de bruges til at analysere besøgsstatistik. Via indstillingerne i din webbrowser kan du nemt selv slukke for lagring af cookies. Hvis du slukker for cookies vil det desværre indebære, at det ikke er muligt at afgive en bestilling på 24hshop.dk. 24hshop.dk giver ikke ud din personlige information til en tredje part. Hvis du vil have vores nyhedsbrev sender vi dig information og produkttilbud via e-post. Vi bruger Session Cookies på 24hshop.dk. For at slette cookies fra brugerens pc: Følgende sætning kan fx bruges: ”I Internet Explorer 5.x slettes cookies under menuen ’Funktioner’ -> ’Internetindstillinger’ -> ’Slet cookies’.”


Tvist, force majeure mm:
24hshop.dk kan ikke drages til ansvar for andet, end hvad der følger efter dansk lovgivning, medmindre andet følger af dansk rets ufravigelige regler.


Aldersgrænse:
Vi godkender ikke bestillinger fra personer under 18 år uden godkendelse fra en værge.


Manualer og Produkter:
Alle produkter har en dansk manual i fysisk eller digital form, når produktet kræver det. Skulle en produktmanual ikke være på dansk og produktet kræver det, står det tydeligt på produktsiden. Alle produkter kan bruges i Danmark, undtagelser står på produktets hjemmeside.


Klageadgang:
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte support@ 24hshop.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: Nævnenes Hus, Toldboden 2 8800 Viborg, naevneneshus.dk.


For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.


Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.


Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - ec.europa.eu/odr


Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 18.08.2022


Standardfortrydelsesformular - Eller du kan udskrive denne formular (Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) Til: 24.se Box 829 391 28 Kalmar SVERIGE


Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser: __________________________________________________________________________________ Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: __________________________ Forbrugerens navn: ____________________________________________________________________ Forbrugerens adresse: _________________________________________________________________ Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________ (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)


Har du nogen spørgsmål?

Kontakt os via formularen nedenfor, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.